Labas pagalbos sritis

Sąskaita

Sąskaitos likutį gali sužinoti keliais būdais:

  • Junkis prie mano.labas.lt ir pamatyk ne tik likutį, bet ir daug kitų naudingų dalykų visiškai nemokamai
  • Atsisiųsk Mano LABAS programėlę ir pasitikrink sąskaitos likutį ir kitą informaciją savo telefone nemokamai
  • Rink *245#, spausk skambinimo mygtuką ir likutis pats atsiras ekrane. Kaina – 0.09 €.
  • Siųsk “?” numeriu 1500. Kaina – 0.10 €. Likutį sužinosi SMS.
  • Skambink numeriu 1500 ir spausk 2. Skambučio kaina – 0.10 €. 

LABAS kortelės sąskaita galioja 3 mėnesius (90 d.) nuo kortelės aktyvavimo momento arba nuo LABAS kortelės sąskaitos paskutinio papildymo ne mažesne nei 2 € suma. Sąskaitai esant aktyviai, galima naudotis visomis LABAS paslaugomis: skambinti arba priimti skambučius; siųsti arba gauti SMS, naudotis mobiliuoju internetu ir t. t. LABAS vartotojas įsipareigoja naudotis paslaugomis šiose Taisyklėse ir (arba) LABAS pakuotėje numatyta tvarka. Nepapildžius LABAS sąskaitos, po 3 mėnesių (90 d.) galima skambinti tik nemokamais pagalbos tarnybų numeriais ir tik priimti skambučius ir SMS. Nepapildžius LABAS sąskaitos ilgiau kaip 4 mėnesius (120 d.) – bus taikomas 0,12 Eur/d. numerio palaikymo mokestis, kurį skaičiuosime 60 dienų tol, kol bus pakankamas LABAS sąskaitos likutį ir kol sąskaita nebus papildyta ne mažesne nei 2 Eur suma. Nepasipildžius sąskaitos ir pasibaigus sąskaitos likučiui ar 60 dienų terminui - LABAS numeris bus užblokuotas, taps negaliojantis ir bus panaikintas. Nebegaliojantis LABAS numeris LABAS vartotojui neatkuriamas ir pakartotinai nepriskiriamas.

6 mėnesiai
Sąskaita ir numeris aktyvus 3 mėn. (90 d.) nuo paskutinio papildymo bent 2 € suma 4 mėn. (po 90 d.) nuo paskutinio papildymo bent 2 € suma, numeris ir sąskaita užšaldoma 5 mėn. (po 120 d.) nuo paskutinio papildymo bent 2 € suma, numeris/ sąskaita užšaldyti ir bus pradėtas taikyti 0,12 Eur/d. numerio palaikymo mokestis*, bet ne ilgiau kaip 60 d.
Kalbėk, rašyk laisvai / atsiliepk ir gauk SMS Atsiliepk ir gauk SMS Atsiliepk ir gauk SMS

*Numerio palaikymo mokestis 0,12 €/d. bus skaičiuojamas 60 dienų tol, kol bus pakankamas LABAS sąskaitos likutis ir kol sąskaita nebus papildyta bent 2 € suma papildymo kvitais arba 3 € suma interneto banku. Pasibaigus sąskaitos likučiui arba 60 dienų terminui - LABAS numeris taps negaliojiantis ir bus panaikintas. Nebegaliojantis LABAS numeris LABAS vartotojui neatkuriamas ir pakartotinai nepriskiriamas.

SIM kortelė

Naudotis paslaugomis gali vos aktyvavęs kortelę - išsiųsk SMS arba paskambink.

Jeigu sugadinai ar pametei savo SIM kortelę, atvyk į artimiausią BITĖ saloną, ir tau išduosime naują SIM kortelę su ankstesniu tavo numeriu. Visi tavo užsakyti planai ir paslaugos niekur nedings! SIM kortelės kaina – 2 Eur. Nuo 2022.02.10 SIM kortelės kaina keičiasi į 5,5 EUR.

 

Jei nežinai savo LABAS SIM kortelės PIN ar PUK kodą – ne pasaulio pabaiga. Skambink į Klientų aptarnavimo skyrių 1501 (LABAS klientams – 0.10 €/skamb.), 8 699 23 230 (skambučio kaina LABAS klientams – 0.05 €/skamb., kitų operatorių klientams — kaip į BITĖS tinklą) ir mes tau padėsim.

Jei užsiblokavo LABAS kortelė, skambink į Klientų aptarnavimo skyrių 1501 (0.10 €/skamb. LABAS klientams), 8 699 23 230 (0.05 €/skamb. LABAS klientams, kitų operatorių klientams skambučio kaina — kaip į BITĖS tinklą) ir tau padėsime.

 

Siųsk SMS su tekstu 4G nr. 1550 (nemokamai) ir gauk žinutę ar tavo SIM kortelė bei telefonas palaiko 4G/4G+. Įprastai naujose LABAS pakuotėse esančios kortelės veikia 4G/4G+ tinkle, bet jeigu tavo kortelė pagaminta seniau ir nepalaiko 4G/4G+  technologijos, užsuk į artimiausią BITĖ saloną ir atsinaujink savo kortelę. 

Skambink į Klientų aptarnavimo skyrių 1501 (0.10 €/skamb. LABAS klientams), 8 699 23 230 (0.05 €/skamb. LABAS klientams, kitų operatorių klientams skambučio kaina — kaip į BITĖS tinklą) ir tau padėsime.

 

Visos naujos LABAS kortelės neturi aktyvuoto PIN kodo. Jeigu nori jį įjungti tiesiog pasikeisk savo telefono nustatymus.

Internetas

Jeigu tavo telefone neveikia internetas, gali būti, kad neteisingi tavo telefono nustatymai. LABAS tau juos atsiųs nemokamai: siųsk START numeriu 1550. Gautą specialią SMS išsaugok ir tada bandyk prisijungti prie interneto telefone. Jei nepavyksta, skambink mums numeriu 1501 (LABAS klientams – 0.10 €/skamb.). Kitų operatorių klientams — 8 ~ 699 23 230 (skambučio kaina — kaip į BITĖS tinklą).

Taip pat gali nustatyti telefoną pats: surask telefone interneto nustatymus ir įvesk šią informaciją:

  • APN (kreipties taškas): internet
  • Tarpinis serveris (Proxy): (palikti tuščią)
  • Vartotojo vardas: (palikti tuščią)
  • Slaptažodis: (palikti tuščią) 
  • IP adresas: 213.226.131.133

Atkreipk dėmesį, kad meniu funkcijų pavadinimai priklauso nuo telefono modelio, todėl gali skirtis nuo aukščiau nurodytų.

 

Internetas STANDARTINIS yra standartinis interneto tarifas, kuris pradeda galioti, kai telefonas jungiasi prie interneto neturint jokio duomenų plano. Dažnai šis tarifas įsijungia, nes nauji telefonų modeliai automatiškai siunčia programinės įrangos ir programėlių atnaujinimus. Todėl jei nenori, kad šis tarifas būtų aktyvuotas, rekomenduojame telefoną nustatyti taip, kad jungtumeisi prie interneto tik tada, kada pats to nori, o atnaujinimams duotum savo sutikimą. Standartinio tarifo išjungti negalima – jeigu nori visai atsisakyti galimybės naršyti internete, išjunk telefone mobiliuosius duomenis.

4G/ 4G+ yra toks greitas, kad tau reikės naujesnio modelio telefono ar planšetės, bei specialios SIM kortelės, palaikančių 4G/ 4G+.

Savo senąją SIM kortelę į 4G/4G+ ryšio kortelę gali pasikeisti artimiausiame BITĖS salone.

Žiūri į savo telefoną ir nežinai ar turi 4G/4G+? Nieko baisaus – siųsk SMS su tekstu 4G nr. 1550 ir gauk žinutę ar tavo SIM kortelė bei telefonas palaiko 4G/4G+.

4G/4G+ ryšys veikia visiems LABAS vartotojams, tačiau dėl technologinių skirtumų, 4G negali veikti su interneto planu MINUTĖ, todėl rekomenduojame išsirinkti kitą interneto planą.

Jeigu turi 4G/4G+ palaikantį telefoną ir SIM kortelę, bet 4G/4G+ neveikia, pabandyk perkrauti telefoną.

Jei 4G/4G+ vis tiek neveikia, skambink mums numeriu 1501 (0,10 Eur/skamb.) ir pasitark su konsultantu, ko trūksta iki 4G/4G+ greičio.

Internetas užsienyje apmokęstinamas pagal standartinius paslaugų užsienyje tarifus, kuriuos rasi čia

eSIM

Naudokis eSIM telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose. Veiks dauguma 2018 metais ir vėliau išleistų „iPhone“, „Samsung“, „Google Pixel“ ir „Sony“ telefonų. Patikrink, ar tavo telefonas palaiko eSIM funkcionalumą.

Apple „iPhone“ telefone:

  1. Telefone nueik į Settings
  2. Spustelk Mobile Data
  3. Jei skiltyje SIMs nematai pasirinkimo Add data plan arba Add eSIM, tavo telefonas eSIM funkcionalumo nepalaiko.

Android operacinės sistemos telefone:

  1. Eik į „Nustatymai“ (Settings)
  2. Spustelk „Ryšiai“ (Connections) –> „SIM kortelės“ (SIM Card manager)
  3. Jei nematai pasirinkimo „Pridėti mobiliojo ryšio planą“ (Add mobile plan), tavo telefonas eSIM funkcionalumo nepalaiko.

LABAS eSIM veikia visuose įrenginiuose, palaikančiuose GSMA v2.0 ir aukštesnį standartą. Daugiau informacijos: https://www.gsma.com/esim/esim-specification/

Skambink +370 699 23 230 (skambučio kaina pagal turimo mokėjimo plano tarifus), trumpuoju tel. numeriu 1501 (0,10 Eur/skamb.) arba užsisakyk eSIM kortelę artimiausiame BITĖS salone. Gauk QR kodą su aktyvavimo žingsniais. Skenuok QR kodą, atlik susiejimo žingsnius ir eSIM aktyvuosis ne ilgiau kaip per 10 min. Nepamiršk – tavo telefonas turi turėti eSIM modulį).

Jokių papildomų mokesčių eSIM kortelei nėra.

Tai priklauso nuo to, kokį telefoną naudoji. Kiekvienas gamintojas suteikia skirtingą maksimalų eSIM kortelių kiekį. Šią informaciją rasi oficialiame telefono gamintojo puslapyje.

eSIM veikia su visais LABAS parduodamais planais. Planą pasirink čia: https://www.labas.lt/planai

QR kodas yra vienkartinio naudojimo. Jeigu ištrinsi su šiuo kodu aktyvuotą eSIM profilį iš įrenginio, užblokuosi savo eSIM profilį arba pakeisi įrenginį, o vėliau norėsi jame iš naujo aktyvuoti eSIM profilį – turėsi skambinti +370 699 23 230 (skambučio kaina pagal turimo mokėjimo plano tarifus) arba trumpuoju tel. numeriu 1501 (0,10 Eur/skamb.) ir įsigyti naują QR kodą.

Jei vėliau norėsi perleisti savo įrenginį su jame aktyvuotu eSIM profiliu kitiems asmenims, galėsi savarankiškai ištrinti savo eSIM profilį iš įrenginio arba kreiptis į klientų centrą nurodytais kontaktiniais tel. numeriais: +370 699 23 230 (skambučio kaina pagal turimo mokėjimo plano tarifus) arba trumpuoju tel. numeriu 1501 (0,10 Eur/skamb.). Jei dėl savo ar trečiųjų asmenų kaltės prarasi įrenginį su jame aktyvuotu eSIM profiliu, prašome nedelsiant apie tai informuoti BITĘ tel. +370 699 23 230 (skambučio kaina pagal turimo mokėjimo plano tarifus) – užblokuosime tavo eSIM profilį. Apsaugok savo privačią informaciją: praradus įrenginį su aktyvuotu eSIM arba jo neištrynus iš įrenginio, tretieji asmenys turės prieigą prie įrenginyje aktyvuotų paslaugų, informacijos ir asmeninių duomenų. Bet kokiu atveju, BITĖ negali būti ir nebus atsakinga už eSIM profilio praradimą ar perleidimą tretiesiems asmenims. Tik pats esi atsakingas už tavo įrenginyje ir eSIM profilyje esančios informacijos ir duomenų saugumą ir teisėtą naudojimą.

Kita

Reklaminių pasiūlymų gali lengvai atsisakyti mano.labas.lt ir pakeitęs profilio nustatymus.

MMS naudojama ilgesniems tekstams ir medijai . MMS gali siųsti 15 kartų už paprastą SMS ilgesnį tekstą, telefonu darytas nuotraukas, filmuotą medžiagą, melodijas ar savo balso įrašą.

MMS gali siųsti į visus Lietuvos tinklus, taip pat ir į el. pašto dėžutę. Įrašęs MMS žinutės gavėjo laukelyje el. pašto adresą, žinutę nusiųsi bet kam visame pasaulyje.

 

Tavo ir gavėjo telefonuose turi būti MMS funkcija ir padaryti reikiami nustatymai. Skamba sudėtingai, bet iš tiesų viskas paprasta: nustatymus gali gauti išsiuntęs SMS su tekstu START numeriu 1500 (kaina - 0.10 €). Gautus nustatymus išsaugok, telefoną išjunk ir vėl įjunk.

Kol kas elektroninis parašas teikiamas tik „Bitės“ reguliarių mokėjimo planų abonentams. 

Norėdamas įjungti numerio nerodymo funkciją, skambink į klientų aptarnavimo skyrių numeriu 1501 (0,10 Eur/skamb.) arba ateik į BITĖS saloną. Ši paslauga Tau bus įjungta nemokamai per 3 darbo dienas. Įjungus paslaugą, galėsi laisvai ją valdyti savo telefone, įjungti/išjungti bet kada prireikus. 

Jei sąskaitos papildymai tapo rutina ir nori juos pakeisti tiesiog vienu mokėjimu mėnesio pabaigoje arba jau metas atsinaujinti telefoną, gali lengvai perkelti savo LABAS numerį į BITĘ, kur tau paruošti išskirtiniai pasiūlymai. Sužinok, kokie jie, paskambinęs tel. Nr. 1501 (0,10 Eur/skamb.) arba užsuk į artimiausią BITĖS saloną.

Trumpieji numeriai
  Trumpasis numeris Kaina
Informacija LABAS klientams 1501 0,10 €/skamb.
Informacija LABAS klientams +370 699 23 230 Skambučio kaina pagal turimus mokėjimo plano tarifus
Informacija kitų operatorių klientams 8 699 23 230 Kaip skambučio į BITĖS tinklą
Paslaugų gidas 117 Nemokamai
Sąskaitos papildymas 1500 ir spausk 1 Nemokamai
Sąskaitos likutis trumpuoju numeriu 1500 ir spausk 2 0,10 €/skamb.
Sąskaitos likutis SMS žinute 1500 siųsk ? 0,10 €/SMS
Skambutis į balso paštą 1511 0,14 €/skambutis
Bendrasis pagalbos telefonas 112 Nemokamai

Skambučiams ir žinutėms trumpaisiais numeriais taikomi standartiniai tarifai – 0,12 Eur/min ir 0,12 Eur/SMS (su PVM), jei nėra nurodyta kitaip. Skambučiai ir SMS trumpaisiais numeriais nėra įtraukiami į mokėjimo plano mokestį.

Tarifai ir mokesčiai kitais trumpaisiais numeriais yra skelbiami www.bite.lt puslapyje.

Numerio perkėlimas į LABAS

Dabar pereiti iš vieno tinklo į kitą su savo numeriu paprasčiau nei pereiti gatvę! Jei esi kitų operatorių klientas ir nori tapti LABAS‘u, pirmiausiai isigyk naują LABAS pakuotę (ją išsirinkti gali čia), o tuomet registruokis senojo operatoriaus interneto svetainėje, kurią rasi čia::

  • EZYS.LT -> Mano Ežys -> Mano profilis -> nuoroda į numerio registraciją
  • PILDYK.LT -> Mano pildyk -> Mano nustatymai -> Apie mane

Tuomet užpildyk kelis laukelius čia.

Jei manote, kad pažeidėme jūsų teisę išlaikyti abonentinį numerį, galite kreiptis į raštu el. p. adresu: bendraukime@bite.lt. Atsakysime į jJūsų kreipimąsi raštu ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo Jūsų paklausimo gavimo dienos.

Žemiau aprašyta kokiais atvejais ir kokio dydžio kompensacijos taikomos, nebent susitarsime dėl kitokios kompensacijos.

Jei numerio perkėlimas arba ryšio nebuvimas užtrunka ilgiau kaip vieną darbo dieną nuo prašymo perkelti numerį pateikimo dienos arba nuo prašyme nurodytos numerio perkėlimo dienos.

Šiuo atveju, kompensacija apskaičiuojama numerio perkėlimo vėlavimo dienų skaičių padauginus iš bazinio dydžio. Bazinis dydis yra Ryšių reguliavimo tarnybos skelbiamoje naujausioje metinėje elektroninių ryšių sektoriaus ataskaitoje, kurią galima rasti https://www.rrt.lt/istekliai/ataskaitos-ir-apzvalgos/lietuvos-rysiu-sektorius/, nurodytos vidutinės pajamos (angl. Average Revenue per User, ARPU) iš vieno numerio už viešąsias mobiliojo telefono ryšio balso paslaugas per mėnesį. Kompensacija mokama už kiekvieną numerį, kuris buvo perkeltas nesilaikant terminų.

Šiuo atveju, kompensacija apskaičiuojama bazinį dydį padauginus iš mėnesio, kurį turėjo būti perkeltas numeris, kalendorinių dienų skaičiaus. Bazinis dydis yra Ryšių reguliavimo tarnybos skelbiamoje naujausioje metinėje elektroninių ryšių sektoriaus ataskaitoje, kurią galima rasti https://www.rrt.lt/istekliai/ataskaitos-ir-apzvalgos/lietuvos-rysiu-sektorius/, nurodytos vidutinės pajamos (angl. Average Revenue per User, ARPU) iš vieno abonento už viešąsias mobiliojo telefono ryšio balso paslaugas per mėnesį. Kompensacija mokama už kiekvieną numerį, kuris nebuvo perkeltas.

Šiuo atveju mokama nuo 1 iki 10 bazinių dydžių kompensacija, atsižvelgiant į jūsų teisės išlaikyti numerį pažeidimo pobūdį, trukmę, pasekmes ir kitas susijusias aplinkybes. Bazinis dydis yra Ryšių reguliavimo tarnybos skelbiamoje naujausioje metinėje elektroninių ryšių sektoriaus ataskaitoje, kurią galima rasti https://www.rrt.lt/istekliai/ataskaitos-ir-apzvalgos/lietuvos-rysiu-sektorius/, nurodytos vidutinės pajamos (angl. Average Revenue per User, ARPU) iš vieno už viešąsias mobiliojo telefono ryšio balso paslaugas per mėnesį.

Jei nutiktų taip, jog kiltų ginčas dėl kompensacijų taikymo, jūs galite kreiptis į Ryšių reguliavimo tarnybą, kad ji išnagrinėtų ginčą ne teismo tvarka. Jūs taip pat galite tiesiogiai kreiptis į teismą.

Papildymo būdai

Pildytis banko kortele yra gėris, nes:

  • Greita, patogu ir nereikia atsiplėšti nuo telefono ar kompiuterio
  • Gali pildyti ne tik savo, bet ir draugų LABAS (aišku, jei tik jie buvo geri)
  • Jokių papildomų mokesčių bankui (kitaip nei per el. bankininkystę)

Išbandyk žaibišką ir automatinį papildymą – pridėk savo banko kortelę. Tik vieną kartą užtrukęs porą minučių, jau kitąkart papildydamas pajausi ryškų greičio skirtumą:

  • Nereikės ieškoti banko kortelės ir suvedinėti duomenų - pasipildysi vos kelių mygtukų paspaudimu
  • Nereikės identifikuotis savo banke
  • Papildysi LABAS internetu, net jei sąskaitoje 0 Eur ar 0 MB
  • Su automatiniu papildymu kas 7 ar 30 d. nebereikės rūpintis, ar neištuštės sąskaita

Skaityk daugiau apie greituosius papildymo būdus ir pildyk čia.

 

Papildyk LABAS sąskaitą internetu: LABAS svetainėje pasirink norimą papildymo sumą ir prisijunk prie savo elektroninės bankininkystės.

Svarbu: banko pavedimas, atliktas į UAB „BITĖ Lietuva“ sąskaitą ne per labas.lt puslapį, nepapildo LABAS kortelės sąskaitos ir nepratęsia jos galiojimo laiko.

Savo LABAS sąskaitą gali papildyti 3 € ir 5 € vertės kortelėmis su nutrinamu papildymo kodu arba 2€, 3€, 4€, 6€, 10€, 20€ papildymo kvitais. Juos gali įsigyti spaudos kioskuose, degalinėse, parduotuvėse, BITĖS salonuose ir kitose prekybos vietose, kur pamatysi geltoną LABAS ženklą.

Papildyti LABAS sąskaitą gali trimis lengvais ir nemokamais būdais:

1. Greitai telefono ekrane
  • telefone rink *110*
  • surink 8-ių ženklų kortelės numerį
  • surink 6-ių ženklų kortelės saugos kodą
  • spausk #
  • spausk skambinimo mygtuką
  • informacija apie sėkmingą sąskaitos papildymą atsiras ekrane
2. Siųsk SMS Nr. 1544
  • SMS laukelyje rašyk P
  • surink 8-ių ženklų kortelės numerį
  • surink 6-ių ženklų kortelės saugos kodą
  • per dieną šiuo būdu sąskaitą gali papildyti ir Lietuvoje, ir užsienyje nemokamai tris kartus, vėliau SMS neišsisiųs
3. Skambink Nr. 1500
  • spausk 1
  • surink 8-ių ženklų kortelės numerį
  • surink 6-ių ženklų kortelės saugos kodą
  • spausk #
  • išklausyk pranešimą apie sėkmingą sąskaitos papildymą

Savo arba draugų LABAS sąskaitą gali paprastai papildyti FOXBOX terminalu nuo 2 Eur iki 20 Eur.

Tau reikia:

  1. FOXBOX terminale paspausti LABAS papildymo mygtuką pagrindiniame meniu.
  2. Įvesti mobiliojo telefono, kurio sąskaitą nori papildyti, numerį.
  3. Patikrinti ir patvirtinti įvestus duomenis.
  4. Įdėti norimą pinigų sumą.
  5. Paimti kvitą.

Informuojame, kad mobilios perlaidos yra stabdomos ir išjungiamos nuo 2023.03.01

Mobilioji perlaida − galimybė papildyti bet kurio LABAS vartotojo telefono sąskaitą persiunčiant dalį savo sąskaitos kredito. Tai gali padaryti kiekvienas LABAS ar BITĖS klientas.

Paprašyk draugo ar šeimos nario pagalbos:

  • Siųsk SMS numeriu 1503 su tekstu „Prasau ZZ,ZZ 370XXXXXXXX“ (Prasau − nekintamas raktažodis; ZZ,ZZ − pervedama suma eurais, pvz., 5,50; 370XXXXXXXX − asmens, kurio prašoma, telefono numeris, pvz., 37069900111).
  • Žinutės gavėjui reikės tik patvirtinti tavo prašymą, ir suma bus pervesta.

Jei nori papildyti kitą LABAS sąskaitą:

  • Siųsk SMS su tekstu „PP ZZ,ZZ 370XXXXXXXX“ numeriu 1503 (PP − nekintamas paslaugos raktažodis; ZZ,ZZ − persiunčiama suma eurais, pvz., 4,99; 370XXXXXXXX − LABAS kliento, kuriam skirta perlaida, telefono numeris, pvz., 37069900111).
  • Jei suklydai ar apsigalvojai, turi 5 minutes atšaukti savo perlaidą: siųsk SMS su tekstu STOP numeriu 1503, ir perlaida bus sulaikyta.

Mobiliųjų perlaidų LABAS klientams kaina – 0,14 €.

Svarbu:

  • Mobiliosios perlaidos, gautos iš kitų LABAS vartotojų, nėra laikomos standartiniais LABAS papildymais, todėl: sąskaitos ir numerio galiojimas nėra pratęsiamas; sąskaita neaktyvuojama, jei jos statusas buvo „užšaldyta“; planai, kuriems aktyvuoti nepakanka pinigų, papildžius per mobilią perlaidą automatiškai neprasitęsia (planą reikia atnaujinti SMS‘u arba savitarnoje).
  • Mobiliosios perlaidos sumos, gautos iš kito LABAS kliento, gali būti naudojamos išskirtinai LABAS teikiamoms paslaugoms apmokėti, ši suma į pinigus nekeičiama.
  • Mobiliąją perlaidą galima išnaudoti tik LABAS paslaugoms (negalima jos išgryninti ar perkelti į EUROCOM ar BITĖS sąskaitą).
  • Maksimali perlaidos suma per parą − 10 €, maksimali perlaidos suma per 30 kalendorinių dienų − 30 €.
  • Perlaidą galima atlikti vieną kartą per 24 val., o gauti — du kartus per 24 val.
  • Per 30 kalendorinių dienų tavo LABAS sąskaitą gali papildyti ne daugiau kaip 5 skirtingi numeriai.

LABAS PASAS – patogus būdas pildyti LABAS. Pamiršk kvitus ir ilgus skaičius – nebereikia trinti kortelių ir laukti kasos kvitų: tiesiog paduok LABAS PASĄ ir pinigai iškart įkris į tavo sąskaitą.

LABAS pasą gali nemokamai pasiimti BITĖS salonuose. Prieš naudodamas LABAS PASĄ turi jį aktyvuoti: siųsk SMS numeriu 1550 teksto langelyje surinkęs LP ir LABAS PASO 19-os skaičių brūkšninio kodo numerį.

Papildyti sąskaitą su LABAS pasu gali kioskuose „Lietuvos spauda“, „Narvesen“ ir „Maxima“ kasose. Gali pildyti LABAS bet kokia suma nuo 1 € iki 100 € vieno euro tikslumu.

Papildytos sumos negalėsi iškeisti į grynuosius ar persikelti į naują sąskaitą, tapęs LABAS, EUROCOM ar BITĖS abonentu.

LABAS PASAS sąskaitos galiojimą terminą pratęsia nuo papildymo 2 Eur suma.

Kai artimiausia lietuviška parduotuvė ar spaudos kioskas už tūkstančio kilometrų, gali rinktis iš 3 būdų:

  1. Papildymo kortelė ar kvitas iš Lietuvos. Jei prieš išvažiuodamas nusipirkai papildymą, bet nespėjai jo aktyvuoti, sąskaitą gali papildyti iš užsienio. Siųsk SMS numeriu 1544. Žinutės tekste įrašyk P 12345678 123456, kur P – raktažodis, 12345678 – aštuonženklis papildymo kortelės ar kvito numeris ir 123456 – šešiaženklis saugos kodas. Atmink, kad sąskaitą galima papildyti tik 3 kartus per dieną, vėliau SMS numeriu 1544 išsiųsti nepavyks.
  2. Mobilioji perlaida. Ši paslauga leidžia iš kito LABAS ar BITĖS numerio papildyti tuščią sąskaitą. Ir nesvarbu, ar tuo metu tavo geradarys bus Lietuvoje, ar užsienyje. Perlaidos gavimas tau nieko nekainuos, o siuntimas būnant užsienyje bus apmokestintas pagal toje šalyje galiojantį SMS tarifą.
  3. Internetinės bankininkystės paslauga. Susirask internetą ir papildyk LABAS iš savo banko sąskaitos.

Norėdamas užsienyje sužinoti sąskaitos likutį siųsk ? numeriu 1500 (paslauga apmokestinama pagal toje šalyje galiojančius tarifus) arba pasitikrink jos kainą internetu savitarnos svetainėje mano.labas.lt.

Papildymas kortele

3 geros idėjos, kodėl pildytis mokėjimo kortele yra gėris:

  • Greita, patogu ir nereikia atsiplėšti nuo kompiuterio ar išmanuko
  • Gali pildyti ne tik savo, bet ir draugų LABAS (aišku, jei tik jie buvo geri)
  • Jokių papildomų mokesčių bankui (kitaip nei per el. bankininkystę)

Jei turi ne per seniausiai banko išduotą kortelę, daug šansų, kad ja galėsi pasipildyti savo LABAS. Tinka ir kreditinės, ir debetinės! O konkrečiau:

  • VISA
  • VISA Electron
  • Mastercard
  • Maestro

Rekomenduojame pasitikrinti, ar tavo bankas netaiko papildomų saugumo reikalavimų ir ar nereikia bankui pranešti, kad kortele norėsi atsiskaityti ir internetu.

Saugu, žodis! Papildymas mokėjimo kortele yra visiškai saugus apmokėjimo būdas, atitinkantis griežtus reikalavimus, nustatytus Tarptautinės mokėjimo kortelių organizacijos „VISA“ ir „MasterCard“. Nori sužinoti daugiau? OK...

PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard, išmokti atmintinai nebūtina...) – tai mokėjimo kortelių duomenų saugumo standartas, kuris nurodo, kaip atsakingai saugoti ir tvarkyti kortelės savininko duomenis, kad būtų užkirstas kelias neteisėtam jų panaudojimui atsiskaitant internetu. Jei turi laiko, dar daugiau apie PCI DSS – čia: www.pcisecuritystandards.org

1. Įrašyk savo numerį, papildymo sumą, pasirink apmokėjimo būdą (spausk „mokėjimo kortelė“) ir spustelk „Pildyti sąskaitą“

2. Atsiradusiame lange tavęs paprašysim surašyti duomenis, kuriuos rasi ant kortelės:

  • Vardą ir pavardę
  • Kortelės numerį (jį rasi ant kortelės, numerį dažniausiai sudaro 16 skaitmenų)
  • Galiojimo datą (mėnesį ir metus, iki kada galioja mokėjimo kortelė)
  • CVV2/CVC2 – 3 skaitmenų kodą, nurodytą kortelės parašo juostelėje

 

3. Atsiskaitymai LABAS puslapyje yra visiškai saugūs – tai užtikrina tarptautinės saugumo programos „Verified by Visa“ ir „MasterCard SecureCode“, kurios reikalauja, kad kiekvienas atsiskaitymas būtų patvirtintas du kartus. Todėl galiausiai būsi paprašytas patvirtinti mokėjimą dar kartą, priklausomai nuo banko, kuris išdavė kortelę:

 

Kitų bankų klientams reikalavimai mokėjimą patvirtinti „MasterCard SecureCode“ ir „Verified by Visa“ kodu gali skirtis.

4. Baigta. Lauk papildymą patvirtinančios SMS.

CVV2/CVC2 kodas yra saugumo priemonė, kuri leidžia mums ir tavo kortelę išdavusiam bankui įsitikinti, kad esi kortelės savininkas, o ne koks internetinis sukčius. Trijų skaitmenų CVV2/CVC2 kodą rasi kortelės parašo juostelėje.

  • Pirmiausia įsitikink, ar tavo banko kortele galima atsiskaityti internetu. Pasipildyti LABAS gali kreditine ar debetine kortele VISA, VISA Electron, Mastercard ar Maestro (netiks tik verslo klientams išduotos VISA kortelės).
  • Saugumas – svarbiausia. Pasitikrink – galbūt kortelę išdavęs bankas reikalauja ją užregistruoti saugaus mokėjimo internetu programoje? Tai pat pasipildyti pavyks tik su kortelėmis, kurias išdavę bankai yra tarptautinių saugos programų „Verified by Visa“ ir „MasterCard SecureCode“ dalyviai. Daugiau informacijos sužinosi pasirinkęs savo banką:
  • LABAS pasipildysi tik Europos Sąjungos šalyse išduotomis kortelėmis.
  • Pasipildyti gali nepavykti ir dėl nepakankamo banko sąskaitos likučio, kortelės blokavimo ar kitų priežasčių. Bet kuriuo atveju parašysim, kas nutiko, ekrane.

Jei netyčia papildei ne tą numerį, kuo greičiau skambink į Klientų aptarnavimo centrą numeriu 1501 (0,10 Eur/skamb.). Jeigu laimingasis, kuriam papildei LABAS, dar nepradėjo naudotis tavo pinigais, mūsų konsultantai padės juos sugrąžinti į tavo banko sąskaitą. Kitu atveju teliks džiaugtis, kad padarei gerą darbą nepažįstamajam.

Taip. Viskas kaip paprastai – pasipildęs sąskaitą nuo 2 Eur pratęsi sąskaitos galiojimo terminą 3 mėn.

Visi norim būti visiškai saugūs, tad papildymui taikomi šie limitai:

  • Per 24 valandas: vieną LABAS sąskaitą gali papildyti ne daugiau kaip 20 Eur. Per mėnesį: 50 Eur.
  • Per 24 valandas: su viena mokėjimo kortele LABAS papildymams gali išleisti ne daugiau kaip 20 Eur. Per mėnesį: 50 Eur.
  • Per 24 valandas: LABAS gali pildyti ne daugiau kaip 3 kartus (limitas galioja tiek sėkmingiems, tiek nelabai papildymams).

Nerandi atsakymo? Savo pastebėjimą rašyk čia: