Labas pagalbos sritis

Kontaktų numerių atnaujinimas

Ate, aštuonete!

Gal jau teko girdėti, kad Lietuvoje per 3 metus planuojama atsisakyti telefonų numerių pradžios – prefikso 8? Jį pakeis 0 arba šalies kodas +370.

Nesijaudink – rankiniu būdu visų draugų telefonų keisti nereikės. Tam, kaip ir daugumai dalykų šiandien, jau yra programėlių!

  • Jei turi „Android“, naudokis „Add Country Code“.
  • „iPhone“ vartotojai gali parsisiųsti „Country Code Fixer“.

Plačiau apie pokytį

Iki 2025 m. pabaigos Lietuvoje planuojama atsisakyti telefonų numerių prefikso 8. Vietoje jo lietuviškuose numeriuose reikės naudoti 0 arba šalies kodą +370.

Nors dar kelerius metus lietuviškus numerius galėsime naudoti įprastai, ugdyti naujus įpročius verta pradėti jau dabar. Jei įpratai numerius saugoti su 8 (juk greičiau!) – pakeisti kodą visoje adresų knygoje gali tapti tikru iššūkiu.

Be panikos – išmaniųjų įrenginių ekspertas, BITĖS PROFAS, Martynas pasirūpina, kad gaišti daug laiko numeriams keisti nereikėtų. Pažiūrėk, kokią išsamią instrukciją, kaip tai padaryti vos keliais spustelėjimais, jis paruošė:

„Android“ vartotojams

Pirmiausia reikia iš „Google Play“ atsisiųsti „Add Country Code“ programėlę. Su ja nemokamai gali pakeisti iki 300 kontaktų numerių. Jei kontaktų turi daugiau, gali arba susimokėti apie 2 Eur, arba peržiūrėti kelias reklamas.

Atidaryk ir leisk programėlei pasiekti telefono kontaktus, taip pat susipažink su jos naudojimu ir paspausk „OK“.

Tada sukurk atsarginę savo telefono kontaktų kopiją – pagrindiniame programėlės lange pasirink „Backup Contacts“ ir paspausk „OK“.

Kitas žingsnis – pasirinkti „Pending Contacts“. Ekrano dešinės pusės viršuje matysi pasirinkimą „2 digits“. Spausk ant jo ir pasirink „1 digit“.

Paspausk pirmą nuo viršaus „Update“. Laukelyje „Remove preceeding Trunk Code“ skaičių pakeisk į 8. Taip pat įsitinkink, kad laukelyje „Starting With“ būtų skaičius 8, o „Having Length“ – 9. Paskutiniame laukelyje turėtų būti nustatytas Lietuvos kodas +370.

Patikrink, ar viskas nustatyta teisingai, ir ekrano dešinės pusės apačioje spausk „Next“. Atsidariusiame lange matysi telefono kontaktus – vardus su 2 telefonų numeriais.

Pirmas numeris su raudonai pažymėtu 8 bus ištrintas, o antras numeris, kuriame žaliai pažymėtas kodas +370, bus pridėtas.

Ekrano dešinės pusės apačioje spausk „All“ – taip pažymėsi visus kontaktus, kuriuos reikės pataisyti.

Paskutinis žingsnis – patikrink, ar viskas nustatyta gerai, spausk „Update“ ir palauk kelias sekundes, kol operacija bus sėkmingai atlikta. Tada spausk „OK“.

Beje, jei kas nors nepavyks, telefono numerius galėsi atkurti. Tam ir yra reikalinga atsarginė telefonų numerių kopija, kurią sukūrėme pradžioje.

Jei norėsi atkurti numerius, pagrindiniame „Add Country Code“ meniu spausk „Restore Contacts“. Patvirtink kontaktų, kuriems buvo pakeista numerio pradžia, atkūrimą paspausdamas „Gerai“. Voilà – kontaktai atkurti.

Ai, ir dar vienas žingsnis – padėkok išmaniųjų įrenginių ekspertams – BITĖS PROFAMS, kurie parengė šią instrukciją.

Nori tai padaryti ar pasitarti su BITĖS PROFAIS gyvai? O gal laužai galvą, kaip pakeisti savo išmaniojo įrenginio nustatymus? Užsuk į didžiųjų miestų BITĖS salonus, kur BITĖS PROFAI padeda visų operatorių klientams, o BITĖS ir LABAS klientams – nemokamai.

„iPhone“ vartotojams

Pirmiausia iš „App Store“ atsisiųsk „Country Code Fixer“ programėlę ir ją atidaryk.

Deja, ji leidžia nemokamai pakeisti tik 20 kontaktų. Toliau turėsi susimokėti vienkartinį mokestį – apie 3,50 Eur.

Perspėjam – ši programėlė neturi numerių atsarginės kopijos ir kontaktų atkūrimo funkcijos, tad įdėmiai vadovaukis šia instrukcija ir neskubėk.

Visus norimus telefono numerius gali pakeisti pasirinkęs „Use custom prefixes“.

Po „Country code“ įvesk 370, „National trunk code“ pakeisk į 6, o „Trunk code“ – į 8 ir spausk „Preview“. Taip leisi programėlei pasiekti telefono kontaktus.

Ekrane matysi kontaktų sąrašą. Raudonai bus pažymėti tie, kurie prasideda 8, o juodai – nauji, kurie prasidės šalies kodu +370. Jei kai kurių telefonų numerių keisti nenorėsi, juos gali atžymėti.

Spausk „Apply“.

Valio, visi pasirinkti telefono numeriai pakeisti.

Šią instrukciją parengė išmaniųjų įrenginių ekspertai – BITĖS PROFAI. Nori su BITĖS PROFAIS pasitarti gyvai? O gal laužai galvą, kaip pakeisti savo išmaniojo įrenginio nustatymus? Užsuk į didžiųjų miestų BITĖS salonus, kur BITĖS PROFAI padeda visų operatorių klientams, o BITĖS ir LABAS klientams – nemokamai.

Sąskaita

Sąskaitos likutį gali sužinoti keliais būdais:

  • Junkis prie mano.labas.lt ir pamatyk ne tik likutį, bet ir daug kitų naudingų dalykų visiškai nemokamai
  • Atsisiųsk Mano LABAS programėlę ir pasitikrink sąskaitos likutį ir kitą informaciją savo telefone nemokamai
  • Rink *245#, spausk skambinimo mygtuką ir likutis pats atsiras ekrane. Kaina – 0.09 €. Nuo 2023 06 05 kaina – 0.33 €
  • Siųsk “?” numeriu 1500. Kaina – 0.10 €. Likutį sužinosi SMS. Nuo 2023 06 05 dienos nelieka galimybės pasitikrinti sąskaitos likutį numeriu 1500
  • Skambink numeriu 1500 ir spausk 2. Skambučio kaina – 0.10 €. Nuo 2023 06 05 dienos nelieka galimybės pasitikrinti sąskaitos likutį numeriu 1500

LABAS kortelės sąskaita galioja 3 mėnesius (90 d.) nuo kortelės aktyvavimo momento arba nuo LABAS kortelės sąskaitos paskutinio papildymo. Sąskaitai esant aktyviai, galima naudotis visomis LABAS paslaugomis: skambinti arba priimti skambučius; siųsti arba gauti SMS, naudotis mobiliuoju internetu ir t. t. LABAS vartotojas įsipareigoja naudotis paslaugomis šiose Taisyklėse ir (arba) LABAS pakuotėje numatyta tvarka. Nepapildžius LABAS sąskaitos, po 3 mėnesių (90 d.) galima skambinti tik nemokamais pagalbos tarnybų numeriais ir tik priimti skambučius ir SMS. Nepapildžius LABAS sąskaitos ilgiau kaip 4 mėnesius (120 d.) – bus taikomas 0,12 Eur/d. numerio palaikymo mokestis, kurį skaičiuosime 60 dienų tol, kol bus pakankamas LABAS sąskaitos likutis ir kol LABAS sąskaita nebus papildyta. Nepasipildžius sąskaitos ir pasibaigus sąskaitos likučiui ar 60 dienų terminui - LABAS numeris bus užblokuotas, taps negaliojantis ir bus panaikintas. Nebegaliojantis LABAS numeris vartotojui neatkuriamas ir pakartotinai nepriskiriamas.

*Numerio palaikymo mokestis 0,12 €/d. bus skaičiuojamas 60 dienų tol, kol bus pakankamas LABAS sąskaitos likutis ir kol sąskaita nebus papildyta. Pasibaigus sąskaitos likučiui arba 60 dienų terminui – LABAS numeris taps negaliojantis ir bus panaikintas. Nebegaliojantis LABAS numeris LABAS vartotojui neatkuriamas ir pakartotinai nepriskiriamas.

Nustojus naudotis LABAS teikiamomis paslaugomis, įskaitant atvejus, kai perkeli savo numerį į kito operatoriaus tinklą arba keičia apmokėjimo už paslaugas būdą, LABAS sąskaitos likutis tau gali būti grąžinamas per 14 (keturiolika) dienų nuo žemiau esančios prašymo formos užpildymo ir pateikimo „Bitei“ dienos. Prašymą gali pateikti elektroniniu paštu: bendraukime@bite.lt arba atvykus į bet kurį „Bitės“ saloną. Prašymą teikiant elektroniniu paštu, būtina jį pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu. Prašymo formą rasi žemiau.

Svarbu: sąskaitos likutis bus grąžinamas tik į Lietuvos bankuose esančias bankų sąskaitas.

Prašymo formą rasite čia.

SIM kortelė

Naudotis paslaugomis gali vos aktyvavęs kortelę - išsiųsk SMS arba paskambink.

Jeigu sugadinai ar pametei savo SIM kortelę, atvyk į artimiausią BITĖ saloną, ir tau išduosime naują SIM kortelę su ankstesniu tavo numeriu. Visi tavo užsakyti planai ir paslaugos niekur nedings! SIM kortelės kaina – 5,5 Eur.

 

Savo PIN/PUK kodą gali pasitikrinti savitarnoje. Prisijunk prie savo paskyros, spausk mano LABAS ir SIM NUSTATYMUS.

Jei užsiblokavo LABAS kortelė, skambink į Klientų aptarnavimo skyrių 1501 (0.10 €/skamb. LABAS klientams), 8 699 23 230 (skambučio kaina pagal turimo mokėjimo plano tarifus) ir tau padėsime.

 

Siųsk SMS su tekstu 4G nr. 1550 (nemokamai) ir gauk žinutę ar tavo SIM kortelė bei telefonas palaiko 4G/4G+. Įprastai naujose LABAS pakuotėse esančios kortelės veikia 4G/4G+ tinkle, bet jeigu tavo kortelė pagaminta seniau ir nepalaiko 4G/4G+  technologijos, užsuk į artimiausią BITĖ saloną ir atsinaujink savo kortelę. 

Skambink į Klientų aptarnavimo skyrių 1501 (0.10 €/skamb. LABAS klientams), 8 699 23 230 (skambučio kaina pagal turimo mokėjimo plano tarifus) ir tau padėsime.

 

Visos naujos LABAS kortelės neturi aktyvuoto PIN kodo. Jeigu nori jį įjungti tiesiog pasikeisk savo telefono nustatymus.

Internetas

Jeigu tavo telefone neveikia internetas, gali būti, kad neteisingi tavo telefono nustatymai. LABAS tau juos atsiųs nemokamai: siųsk START numeriu 1550. Gautą specialią SMS išsaugok ir tada bandyk prisijungti prie interneto telefone. Jei nepavyksta, skambink mums numeriu 1501 (LABAS klientams – 0.10 €/skamb.). Kitų operatorių klientams — 8 ~ 699 23 230 (skambučio kaina pagal turimo mokėjimo plano tarifus).

Taip pat gali nustatyti telefoną pats: surask telefone interneto nustatymus ir įvesk šią informaciją:

  • APN (kreipties taškas): internet
  • Tarpinis serveris (Proxy): (palikti tuščią)
  • Vartotojo vardas: (palikti tuščią)
  • Slaptažodis: (palikti tuščią) 
  • IP adresas: 213.226.131.133

Atkreipk dėmesį, kad meniu funkcijų pavadinimai priklauso nuo telefono modelio, todėl gali skirtis nuo aukščiau nurodytų.

 

Internetas STANDARTINIS yra standartinis interneto tarifas, kuris pradeda galioti, kai telefonas jungiasi prie interneto neturint jokio duomenų plano. Dažnai šis tarifas įsijungia, nes nauji telefonų modeliai automatiškai siunčia programinės įrangos ir programėlių atnaujinimus. Todėl jei nenori, kad šis tarifas būtų aktyvuotas, rekomenduojame telefoną nustatyti taip, kad jungtumeisi prie interneto tik tada, kada pats to nori, o atnaujinimams duotum savo sutikimą. Standartinio tarifo išjungti negalima – jeigu nori visai atsisakyti galimybės naršyti internete, išjunk telefone mobiliuosius duomenis.

4G/ 4G+ yra toks greitas, kad tau reikės naujesnio modelio telefono ar planšetės, bei specialios SIM kortelės, palaikančių 4G/ 4G+.

Savo senąją SIM kortelę į 4G/4G+ ryšio kortelę gali pasikeisti artimiausiame BITĖS salone.

Žiūri į savo telefoną ir nežinai ar turi 4G/4G+? Nieko baisaus – siųsk SMS su tekstu 4G nr. 1550 ir gauk žinutę ar tavo SIM kortelė bei telefonas palaiko 4G/4G+.

4G/4G+ ryšys veikia visiems LABAS vartotojams, tačiau dėl technologinių skirtumų, 4G negali veikti su interneto planu MINUTĖ, todėl rekomenduojame išsirinkti kitą interneto planą.

Jeigu turi 4G/4G+ palaikantį telefoną ir SIM kortelę, bet 4G/4G+ neveikia, pabandyk perkrauti telefoną.

Jei 4G/4G+ vis tiek neveikia, skambink mums numeriu 1501 (0,10 Eur/skamb.) ir pasitark su konsultantu, ko trūksta iki 4G/4G+ greičio.

Internetas užsienyje apmokęstinamas pagal standartinius paslaugų užsienyje tarifus, kuriuos rasi čia

Kas yra 5G?

5G – tai penktos kartos bevielio ryšio technologija, kuri leis didelius duomenų srautus perduoti greičiau ir lengviau nei iki šiol. Lyginant su 4G tinklu, 5G duomenų perdavimo greitis gali būti iki 100 kartų didesnis. Ši technologija leis klientams pastebimai pagerinti ryšio kokybę ir aprėptį Lietuvoje bei paskatins daiktų interneto (angl. IoT) plėtrą ir platesnes jo panaudojimo galimybes.

Kodėl verta naudotis šia ryšio technologija?

Naujasis 5G tinklas atveria daug naujų galimybių tiek gyventojams, tiek verslui ir yra itin pravartus tiems, kurie iki šiol neturėjo prieigos prie kokybiško interneto. 5G ryšio technologija užtikrins, kad jūsų jau pamėgtos pramogos džiugintų dar labiau – leis nevaržomai mėgautis aukščiausios kokybės filmais ir serialais, džiaugtis ryšio galingumu ir stabilumu žaidžiant pažangiausius žaidimus internete, dar lanksčiau planuoti nuotolinį darbą ar mokslus. Diegdami 5G ryšio technologiją, modernizuojame ir esamus tinklus, bazinių stočių tinklą tankindami net 35 proc. Klientams tai reiškia dar didesnį interneto greitį, ryšio stabilumą ir veikimą dar platesnėje teritorijoje.

Ko reikia, norint pradėti naudotis 5G internetu?

5G ryšys veiks ir internetas bus prieinamas klientams, pasirinkusiems 5G interneto paslaugų planą, turės mob. telefono įrenginį, kuris palaiko 5G ryšį ir pateks į 5G ryšio padengimo zoną.

5G palaikančius planus galite peržiūrėti ir įsigyti čia. Pasitikrint 5G ryšio padengimą gali čia. Interneto greitį gali pasikrinti čia. 5G ryšį palaikantys įrenginiai:

Apple Samsung Xiaomi
iPhone 12 Samsung Galaxy S23 5G Xiaomi Redmi 10 5G
iPhone 12 mini Samsung Galaxy S23 Ultra 5G Xiaomi Redmi Note 10 5G
iPhone 12 Pro Samsung Galaxy S23+ 5G Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G
iPhone 12 Pro Max Samsung Galaxy S22 5G Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 5G
iPhone 13 Samsung Galaxy S22 Ultra 5G Xiaomi Mi 11 Lite 5G
iPhone 13 mini Samsung Galaxy S22+ 5G Xiaomi 11 Lite 5G NE
iPhone 13 Pro Samsung Galaxy S21 FE 5G Xiaomi 11T 5G
iPhone 13 Pro Max Samsung Galaxy S20 FE 5G Xiaomi 12 Lite 5G
iPhone 14 Samsung Galaxy A52s 5G Xiaomi 12T 5G
iPhone 14 Plus Galaxy M32 5G Xiaomi 12T Pro 5G
iPhone 14 Pro Samsung Galaxy Flip 4 5G Xiaomi Poco F3 5G
iPhone 14 Pro Max Samsung Galaxy Fold 4 5G  
Apple iPhone SE (2022) 128GB 3rd Gen Samsung Galaxy Z Flip 3 5G  
  Samsung Galaxy Z Fold 3 5G  

Ar norint aktyvuoti 5G reikia keisti SIM kortelę?

Norint naršyti 5G ryšiu, SIM kortelės keisti nereikia. Užtenka užsisakyti planą su 5G.

Ant kokio dažnio veiks 5G?

5G ryšys veiks ant 2300Mhz, o ateityje pasijungs ir 700Mhz.

Kada reikalingas išorinis ryšio imtuvas, o kada užtenka tik vidinio maršrutizatoriaus?

Išorinis 5G ryšio imtuvas naudojamas tada, kai 5G ryšio signalas yra silpnas. Tokiu atveju ant lango ar namo fasado montuojamas išorinis ryšio imtuvas sustiprina ryšio signalą ir, perdavęs jį į namuose esantį belaidį maršrutizatorių, užtikrina kokybišką internetą namuose. Esant stipriam ir vidutiniam padengimui, užtenka ir vidinio 5G maršrutizatoriaus. Pasitikrinti, koks ryšio padengimas yra jūsų adresu, galite padengimo žemėlapyje.

eSIM

Naudokis eSIM telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose. Veiks dauguma 2018 metais ir vėliau išleistų „iPhone“, „Samsung“, „Google Pixel“ ir „Sony“ telefonų. Patikrink, ar tavo telefonas palaiko eSIM funkcionalumą.

Apple „iPhone“ telefone:

  1. Telefone nueik į Settings
  2. Spustelk Mobile Data
  3. Jei skiltyje SIMs nematai pasirinkimo Add data plan arba Add eSIM, tavo telefonas eSIM funkcionalumo nepalaiko.

Android operacinės sistemos telefone:

  1. Eik į „Nustatymai“ (Settings)
  2. Spustelk „Ryšiai“ (Connections) –> „SIM kortelės“ (SIM Card manager)
  3. Jei nematai pasirinkimo „Pridėti mobiliojo ryšio planą“ (Add mobile plan), tavo telefonas eSIM funkcionalumo nepalaiko.

LABAS eSIM veikia visuose įrenginiuose, palaikančiuose GSMA v2.0 ir aukštesnį standartą. Daugiau informacijos: https://www.gsma.com/esim/esim-specification/

Skambink +370 699 23 230 (skambučio kaina pagal turimo mokėjimo plano tarifus), trumpuoju tel. numeriu 1501 (0,10 Eur/skamb.) arba užsisakyk eSIM kortelę artimiausiame BITĖS salone. Gauk QR kodą su aktyvavimo žingsniais. Skenuok QR kodą, atlik susiejimo žingsnius ir eSIM aktyvuosis ne ilgiau kaip per 10 min. Nepamiršk – tavo telefonas turi turėti eSIM modulį.

Jokių papildomų mokesčių eSIM kortelei nėra.

Tai priklauso nuo to, kokį telefoną naudoji. Kiekvienas gamintojas suteikia skirtingą maksimalų eSIM kortelių kiekį. Šią informaciją rasi oficialiame telefono gamintojo puslapyje.

eSIM veikia su visais LABAS parduodamais planais. Planą pasirink čia: https://www.labas.lt/planai

QR kodas yra vienkartinio naudojimo. Jeigu ištrinsi su šiuo kodu aktyvuotą eSIM profilį iš įrenginio, užblokuosi savo eSIM profilį arba pakeisi įrenginį, o vėliau norėsi jame iš naujo aktyvuoti eSIM profilį – turėsi skambinti +370 699 23 230 (skambučio kaina pagal turimo mokėjimo plano tarifus) arba trumpuoju tel. numeriu 1501 (0,10 Eur/skamb.) ir įsigyti naują QR kodą.

Jei vėliau norėsi perleisti savo įrenginį su jame aktyvuotu eSIM profiliu kitiems asmenims, galėsi savarankiškai ištrinti savo eSIM profilį iš įrenginio arba kreiptis į klientų centrą nurodytais kontaktiniais tel. numeriais: +370 699 23 230 (skambučio kaina pagal turimo mokėjimo plano tarifus) arba trumpuoju tel. numeriu 1501 (0,10 Eur/skamb.). Jei dėl savo ar trečiųjų asmenų kaltės prarasi įrenginį su jame aktyvuotu eSIM profiliu, prašome nedelsiant apie tai informuoti BITĘ tel. +370 699 23 230 (skambučio kaina pagal turimo mokėjimo plano tarifus) – užblokuosime tavo eSIM profilį. Apsaugok savo privačią informaciją: praradus įrenginį su aktyvuotu eSIM arba jo neištrynus iš įrenginio, tretieji asmenys turės prieigą prie įrenginyje aktyvuotų paslaugų, informacijos ir asmeninių duomenų. Bet kokiu atveju, BITĖ negali būti ir nebus atsakinga už eSIM profilio praradimą ar perleidimą tretiesiems asmenims. Tik pats esi atsakingas už tavo įrenginyje ir eSIM profilyje esančios informacijos ir duomenų saugumą ir teisėtą naudojimą.

Taip, fizinę SIM kortelę į eSIM gali lengvai pakeisti prisijungęs LABAS savitarnoje (rinkis „SIM Nustatymai“) arba atvykęs į artimiausią Bitės saloną. eSIM keitimui LABAS savitarnoje taikomas 1,5 Eur mokestis, kuris bus nuskaičiuotas nuo tavo sąskaitos. Bitės salone eSIM keitimui taikomas 5,5 Eur mokestis.

Kita

Reklaminių pasiūlymų gali lengvai atsisakyti mano.labas.lt ir pakeitęs profilio nustatymus.

MMS naudojama ilgesniems tekstams ir medijai . MMS gali siųsti 15 kartų už paprastą SMS ilgesnį tekstą, telefonu darytas nuotraukas, filmuotą medžiagą, melodijas ar savo balso įrašą.

MMS gali siųsti į visus Lietuvos tinklus, taip pat ir į el. pašto dėžutę. Įrašęs MMS žinutės gavėjo laukelyje el. pašto adresą, žinutę nusiųsi bet kam visame pasaulyje.

 

Tavo ir gavėjo telefonuose turi būti MMS funkcija ir padaryti reikiami nustatymai. Skamba sudėtingai, bet iš tiesų viskas paprasta: nustatymus gali gauti išsiuntęs SMS su tekstu START numeriu 1500 (kaina - 0.10 €). Gautus nustatymus išsaugok, telefoną išjunk ir vėl įjunk.

Kol kas elektroninis parašas teikiamas tik „Bitės“ reguliarių mokėjimo planų abonentams. 

Norėdamas įjungti numerio nerodymo funkciją, skambink į klientų aptarnavimo skyrių numeriu 1501 (0,10 Eur/skamb.) arba ateik į BITĖS saloną. Ši paslauga Tau bus įjungta nemokamai per 3 darbo dienas. Įjungus paslaugą, galėsi laisvai ją valdyti savo telefone, įjungti/išjungti bet kada prireikus. 

Jei sąskaitos papildymai tapo rutina ir nori juos pakeisti tiesiog vienu mokėjimu mėnesio pabaigoje arba jau metas atsinaujinti telefoną, gali lengvai perkelti savo LABAS numerį į BITĘ, kur tau paruošti išskirtiniai pasiūlymai. Sužinok, kokie jie, paskambinęs tel. Nr. 1501 (0,10 Eur/skamb.) arba užsuk į artimiausią BITĖS saloną.

Trumpieji numeriai
  Trumpasis numeris Kaina
Informacija LABAS klientams 1501 0,10 €/skamb.
Informacija LABAS klientams +370 699 23 230 Skambučio kaina pagal turimus mokėjimo plano tarifus
Informacija kitų operatorių klientams 8 699 23 230 Kaip skambučio į BITĖS tinklą
Paslaugų gidas 117 Nemokamai
Sąskaitos papildymas 1500 ir spausk 1 Nemokamai
Sąskaitos likutis trumpuoju numeriu (nuo 06 05 nelieka galimybės tikrinti sąskaitą trumpuoju numeriu ) 1500 ir spausk 2 0,10 €/skamb.
Sąskaitos likutis SMS žinute ( nuo 06 05 nelieka galimybės tikrinti sąskaitą trumpuoju numeriu ) 1500 siųsk ? 0,10 €/SMS
Skambutis į balso paštą 1511 0,14 €/skambutis
Bendrasis pagalbos telefonas 112 Nemokamai

Skambučiams ir žinutėms trumpaisiais numeriais taikomi standartiniai tarifai – 0,12 Eur/min ir 0,12 Eur/SMS (su PVM), jei nėra nurodyta kitaip. Skambučiai ir SMS trumpaisiais numeriais nėra įtraukiami į mokėjimo plano mokestį.

Tarifai ir mokesčiai kitais trumpaisiais numeriais yra skelbiami www.bite.lt puslapyje.

Numerio perkėlimas į LABAS

Dabar pereiti iš vieno tinklo į kitą su savo numeriu paprasčiau nei pereiti gatvę! Jei esi kitų operatorių klientas ir nori tapti LABAS‘u, pirmiausiai isigyk naują LABAS pakuotę (ją išsirinkti gali čia), o tuomet registruokis senojo operatoriaus interneto svetainėje, kurią rasi čia::

  • EZYS.LT -> Mano Ežys -> Mano profilis -> nuoroda į numerio registraciją
  • PILDYK.LT -> Mano pildyk -> Mano nustatymai -> Apie mane

Tuomet užpildyk kelis laukelius čia.

Jei manote, kad pažeidėme jūsų teisę išlaikyti abonentinį numerį, galite kreiptis į raštu el. p. adresu: bendraukime@bite.lt. Atsakysime į jJūsų kreipimąsi raštu ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo Jūsų paklausimo gavimo dienos.

Žemiau aprašyta kokiais atvejais ir kokio dydžio kompensacijos taikomos, nebent susitarsime dėl kitokios kompensacijos.

Jei numerio perkėlimas arba ryšio nebuvimas užtrunka ilgiau kaip vieną darbo dieną nuo prašymo perkelti numerį pateikimo dienos arba nuo prašyme nurodytos numerio perkėlimo dienos.

Šiuo atveju, kompensacija apskaičiuojama numerio perkėlimo vėlavimo dienų skaičių padauginus iš bazinio dydžio. Bazinis dydis yra Ryšių reguliavimo tarnybos skelbiamoje naujausioje metinėje elektroninių ryšių sektoriaus ataskaitoje, kurią galima rasti https://www.rrt.lt/istekliai/ataskaitos-ir-apzvalgos/lietuvos-rysiu-sektorius/, nurodytos vidutinės pajamos (angl. Average Revenue per User, ARPU) iš vieno numerio už viešąsias mobiliojo telefono ryšio balso paslaugas per mėnesį. Kompensacija mokama už kiekvieną numerį, kuris buvo perkeltas nesilaikant terminų.

Šiuo atveju, kompensacija apskaičiuojama bazinį dydį padauginus iš mėnesio, kurį turėjo būti perkeltas numeris, kalendorinių dienų skaičiaus. Bazinis dydis yra Ryšių reguliavimo tarnybos skelbiamoje naujausioje metinėje elektroninių ryšių sektoriaus ataskaitoje, kurią galima rasti https://www.rrt.lt/istekliai/ataskaitos-ir-apzvalgos/lietuvos-rysiu-sektorius/, nurodytos vidutinės pajamos (angl. Average Revenue per User, ARPU) iš vieno abonento už viešąsias mobiliojo telefono ryšio balso paslaugas per mėnesį. Kompensacija mokama už kiekvieną numerį, kuris nebuvo perkeltas.

Šiuo atveju mokama nuo 1 iki 10 bazinių dydžių kompensacija, atsižvelgiant į jūsų teisės išlaikyti numerį pažeidimo pobūdį, trukmę, pasekmes ir kitas susijusias aplinkybes. Bazinis dydis yra Ryšių reguliavimo tarnybos skelbiamoje naujausioje metinėje elektroninių ryšių sektoriaus ataskaitoje, kurią galima rasti https://www.rrt.lt/istekliai/ataskaitos-ir-apzvalgos/lietuvos-rysiu-sektorius/, nurodytos vidutinės pajamos (angl. Average Revenue per User, ARPU) iš vieno už viešąsias mobiliojo telefono ryšio balso paslaugas per mėnesį.

Jei nutiktų taip, jog kiltų ginčas dėl kompensacijų taikymo, jūs galite kreiptis į Ryšių reguliavimo tarnybą, kad ji išnagrinėtų ginčą ne teismo tvarka. Jūs taip pat galite tiesiogiai kreiptis į teismą.

Papildymo būdai

Pildytis banko kortele yra gėris, nes:

  • Greita, patogu ir nereikia atsiplėšti nuo telefono ar kompiuterio
  • Gali pildyti ne tik savo, bet ir draugų LABAS (aišku, jei tik jie buvo geri)
  • Jokių papildomų mokesčių bankui (kitaip nei per el. bankininkystę)

Išbandyk žaibišką ir automatinį papildymą – pridėk savo banko kortelę. Tik vieną kartą užtrukęs porą minučių, jau kitąkart papildydamas pajausi ryškų greičio skirtumą:

  • Nereikės ieškoti banko kortelės ir suvedinėti duomenų - pasipildysi vos kelių mygtukų paspaudimu
  • Nereikės identifikuotis savo banke
  • Papildysi LABAS internetu, net jei sąskaitoje 0 Eur ar 0 MB
  • Su automatiniu papildymu kas 7 ar 30 d. nebereikės rūpintis, ar neištuštės sąskaita

Skaityk daugiau apie greituosius papildymo būdus ir pildyk čia.

 

Papildyk LABAS sąskaitą internetu: LABAS svetainėje pasirink norimą papildymo sumą ir prisijunk prie savo elektroninės bankininkystės.

Svarbu: banko pavedimas, atliktas į UAB „BITĖ Lietuva“ sąskaitą ne per labas.lt puslapį, nepapildo LABAS kortelės sąskaitos ir nepratęsia jos galiojimo laiko.

Savo LABAS sąskaitą gali papildyti 3 € ir 5 € vertės kortelėmis su nutrinamu papildymo kodu arba 3€, 4€, 6€, 10€, 20€ papildymo kvitais. Juos gali įsigyti spaudos kioskuose, degalinėse, parduotuvėse, BITĖS salonuose ir kitose prekybos vietose, kur pamatysi geltoną LABAS ženklą.

Papildyti LABAS sąskaitą gali trimis lengvais ir nemokamais būdais:

1. Greitai telefono ekrane
  • telefone rink *110*
  • surink 8-ių ženklų kortelės numerį
  • surink 6-ių ženklų kortelės saugos kodą
  • spausk #
  • spausk skambinimo mygtuką
  • informacija apie sėkmingą sąskaitos papildymą atsiras ekrane
2. Siųsk SMS Nr. 1544
  • SMS laukelyje rašyk P
  • surink 8-ių ženklų kortelės numerį
  • surink 6-ių ženklų kortelės saugos kodą
  • per dieną šiuo būdu sąskaitą gali papildyti ir Lietuvoje, ir užsienyje nemokamai tris kartus, vėliau SMS neišsisiųs
3. Skambink Nr. 1500
  • spausk 1
  • surink 8-ių ženklų kortelės numerį
  • surink 6-ių ženklų kortelės saugos kodą
  • spausk #
  • išklausyk pranešimą apie sėkmingą sąskaitos papildymą

Informuojame, kad mobilios perlaidos yra stabdomos ir išjungiamos nuo 2023.03.01 tarp LABAS klientų.

Mobilioji perlaida − galimybė papildyti bet kurio LABAS vartotojo telefono sąskaitą persiunčiant dalį savo sąskaitos kredito. Tai gali padaryti kiekvienas LABAS ar BITĖS klientas.

Paprašyk draugo ar šeimos nario pagalbos:

  • Siųsk SMS numeriu 1503 su tekstu „Prasau ZZ,ZZ 370XXXXXXXX“ (Prasau − nekintamas raktažodis; ZZ,ZZ − pervedama suma eurais, pvz., 5,50; 370XXXXXXXX − asmens, kurio prašoma, telefono numeris, pvz., 37069900111).
  • Žinutės gavėjui reikės tik patvirtinti tavo prašymą, ir suma bus pervesta.

Jei nori papildyti kitą LABAS sąskaitą:

  • Siųsk SMS su tekstu „PP ZZ,ZZ 370XXXXXXXX“ numeriu 1503 (PP − nekintamas paslaugos raktažodis; ZZ,ZZ − persiunčiama suma eurais, pvz., 4,99; 370XXXXXXXX − LABAS kliento, kuriam skirta perlaida, telefono numeris, pvz., 37069900111).
  • Jei suklydai ar apsigalvojai, turi 5 minutes atšaukti savo perlaidą: siųsk SMS su tekstu STOP numeriu 1503, ir perlaida bus sulaikyta.

Mobiliųjų perlaidų LABAS klientams kaina – 0,14 €.

Svarbu:

  • Mobiliosios perlaidos, gautos iš kitų LABAS vartotojų, nėra laikomos standartiniais LABAS papildymais, todėl: sąskaitos ir numerio galiojimas nėra pratęsiamas; sąskaita neaktyvuojama, jei jos statusas buvo „užšaldyta“; planai, kuriems aktyvuoti nepakanka pinigų, papildžius per mobilią perlaidą automatiškai neprasitęsia (planą reikia atnaujinti SMS‘u arba savitarnoje).
  • Mobiliosios perlaidos sumos, gautos iš kito LABAS kliento, gali būti naudojamos išskirtinai LABAS teikiamoms paslaugoms apmokėti, ši suma į pinigus nekeičiama.
  • Mobiliąją perlaidą galima išnaudoti tik LABAS paslaugoms (negalima jos išgryninti ar perkelti į EUROCOM ar BITĖS sąskaitą).
  • Maksimali perlaidos suma per parą − 10 €, maksimali perlaidos suma per 30 kalendorinių dienų − 30 €.
  • Perlaidą galima atlikti vieną kartą per 24 val., o gauti — du kartus per 24 val.
  • Per 30 kalendorinių dienų tavo LABAS sąskaitą gali papildyti ne daugiau kaip 5 skirtingi numeriai.

Kai artimiausia lietuviška parduotuvė ar spaudos kioskas už tūkstančio kilometrų, gali rinktis iš 3 būdų:

  1. Papildymo kortelė ar kvitas iš Lietuvos. Jei prieš išvažiuodamas nusipirkai papildymą, bet nespėjai jo aktyvuoti, sąskaitą gali papildyti iš užsienio. Siųsk SMS numeriu 1544. Žinutės tekste įrašyk P 12345678 123456, kur P – raktažodis, 12345678 – aštuonženklis papildymo kortelės ar kvito numeris ir 123456 – šešiaženklis saugos kodas. Atmink, kad sąskaitą galima papildyti tik 3 kartus per dieną, vėliau SMS numeriu 1544 išsiųsti nepavyks.
  2. Mobilioji perlaida. Ši paslauga leidžia iš kito LABAS ar BITĖS numerio papildyti tuščią sąskaitą. Ir nesvarbu, ar tuo metu tavo geradarys bus Lietuvoje, ar užsienyje. Perlaidos gavimas tau nieko nekainuos, o siuntimas būnant užsienyje bus apmokestintas pagal toje šalyje galiojantį SMS tarifą.
  3. Internetinės bankininkystės paslauga. Susirask internetą ir papildyk LABAS iš savo banko sąskaitos.

Norėdamas užsienyje sužinoti sąskaitos likutį siųsk ? numeriu 1500 (paslauga apmokestinama pagal toje šalyje galiojančius tarifus) arba pasitikrink jos kainą internetu savitarnos svetainėje mano.labas.lt.

Papildymas kortele

3 geros idėjos, kodėl pildytis mokėjimo kortele yra gėris:

  • Greita, patogu ir nereikia atsiplėšti nuo kompiuterio ar išmanuko
  • Gali pildyti ne tik savo, bet ir draugų LABAS (aišku, jei tik jie buvo geri)
  • Jokių papildomų mokesčių bankui (kitaip nei per el. bankininkystę)

Jei turi ne per seniausiai banko išduotą kortelę, daug šansų, kad ja galėsi pasipildyti savo LABAS. Tinka ir kreditinės, ir debetinės! O konkrečiau:

  • VISA
  • VISA Electron
  • Mastercard
  • Maestro

Rekomenduojame pasitikrinti, ar tavo bankas netaiko papildomų saugumo reikalavimų ir ar nereikia bankui pranešti, kad kortele norėsi atsiskaityti ir internetu.

Saugu, žodis! Papildymas mokėjimo kortele yra visiškai saugus apmokėjimo būdas, atitinkantis griežtus reikalavimus, nustatytus Tarptautinės mokėjimo kortelių organizacijos „VISA“ ir „MasterCard“. Nori sužinoti daugiau? OK...

PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard, išmokti atmintinai nebūtina...) – tai mokėjimo kortelių duomenų saugumo standartas, kuris nurodo, kaip atsakingai saugoti ir tvarkyti kortelės savininko duomenis, kad būtų užkirstas kelias neteisėtam jų panaudojimui atsiskaitant internetu. Jei turi laiko, dar daugiau apie PCI DSS – čia: www.pcisecuritystandards.org

1. Įrašyk savo numerį, papildymo sumą, pasirink apmokėjimo būdą (spausk „mokėjimo kortelė“) ir spustelk „Pildyti sąskaitą“

2. Atsiradusiame lange tavęs paprašysim surašyti duomenis, kuriuos rasi ant kortelės:

  • Vardą ir pavardę
  • Kortelės numerį (jį rasi ant kortelės, numerį dažniausiai sudaro 16 skaitmenų)
  • Galiojimo datą (mėnesį ir metus, iki kada galioja mokėjimo kortelė)
  • CVV2/CVC2 – 3 skaitmenų kodą, nurodytą kortelės parašo juostelėje

 

3. Atsiskaitymai LABAS puslapyje yra visiškai saugūs – tai užtikrina tarptautinės saugumo programos „Verified by Visa“ ir „MasterCard SecureCode“, kurios reikalauja, kad kiekvienas atsiskaitymas būtų patvirtintas du kartus. Todėl galiausiai būsi paprašytas patvirtinti mokėjimą dar kartą, priklausomai nuo banko, kuris išdavė kortelę:

 

Kitų bankų klientams reikalavimai mokėjimą patvirtinti „MasterCard SecureCode“ ir „Verified by Visa“ kodu gali skirtis.

4. Baigta. Lauk papildymą patvirtinančios SMS.

CVV2/CVC2 kodas yra saugumo priemonė, kuri leidžia mums ir tavo kortelę išdavusiam bankui įsitikinti, kad esi kortelės savininkas, o ne koks internetinis sukčius. Trijų skaitmenų CVV2/CVC2 kodą rasi kortelės parašo juostelėje.

  • Pirmiausia įsitikink, ar tavo banko kortele galima atsiskaityti internetu. Pasipildyti LABAS gali kreditine ar debetine kortele VISA, VISA Electron, Mastercard ar Maestro (netiks tik verslo klientams išduotos VISA kortelės).
  • Saugumas – svarbiausia. Pasitikrink – galbūt kortelę išdavęs bankas reikalauja ją užregistruoti saugaus mokėjimo internetu programoje? Tai pat pasipildyti pavyks tik su kortelėmis, kurias išdavę bankai yra tarptautinių saugos programų „Verified by Visa“ ir „MasterCard SecureCode“ dalyviai. Daugiau informacijos sužinosi pasirinkęs savo banką:
  • LABAS pasipildysi tik Europos Sąjungos šalyse išduotomis kortelėmis.
  • Pasipildyti gali nepavykti ir dėl nepakankamo banko sąskaitos likučio, kortelės blokavimo ar kitų priežasčių. Bet kuriuo atveju parašysim, kas nutiko, ekrane.

Taip. Viskas kaip paprastai – pasipildęs sąskaitą nuo 2 Eur (informuojame, kad nuo 2023-04-04 d. ne mažesne nei 3 Eur suma) papildymo kvitais arba nuo 3 Eur el. bankininkyste arba banko kortele, pratęsi sąskaitos galiojimo terminą 3 mėn.

Visi norim būti visiškai saugūs, tad papildymui taikomi šie limitai:

  • Per 24 valandas: vieną LABAS sąskaitą gali papildyti ne daugiau kaip 20 Eur. Per mėnesį: 50 Eur.
  • Per 24 valandas: su viena mokėjimo kortele LABAS papildymams gali išleisti ne daugiau kaip 20 Eur. Per mėnesį: 50 Eur.
  • Per 24 valandas: LABAS gali pildyti ne daugiau kaip 3 kartus (limitas galioja tiek sėkmingiems, tiek nelabai papildymams).

Nerandi atsakymo? Savo pastebėjimą rašyk čia: