Išankstinio apmokėjimo paslaugos LABAS paslaugų teikimo taisyklės

UAB „Bitė Lietuva“ (toliau − „Bitė“) teikia viešųjų elektroninių ryšių paslaugas (toliau − paslaugas) „LABAS“ vartotojui žemiau išdėstytose „LABAS“ paslaugų teikimo taisyklėse (toliau — Taisyklės) numatytomis sąlygomis ir tvarka:
1. Paslaugos teikėjas — UAB „Bitė Lietuva“, Žemaitės g. 15, LT-03504 Vilnius, Lietuva. Įmonės kodas 301673440; PVM mokėtojo kodas LT100003983110.
2. Išsami informacija apie visas paslaugas, kuriomis gali pasinaudoti LABAS vartotojas, yra pateikiama LABAS tinklalapyje adresu www.labas.lt arba paskambinus į LABAS klientų aptarnavimo skyrių trumpuoju numeriu 1501. Taip pat visą informaciją apie LABAS galima sužinoti paskambinus trumpuoju paslaugų gido numeriu 117.
3. Paslauga pradedama naudotis įsigijus LABAS pakuotę už nustatytą kainą. Naudojimasis paslauga užtikrinamas papildant sąskaitą įvairiais papildymo būdais.
4.LABAS kortelė turi būti aktyvuota ne vėliau kaip per 3 mėnesius nuo įsigijimo dienos. Nepradėjus naudotis kortele per nurodytą laiką pasiliekame teisę ją užblokuoti.
5. Paslaugos pradedamos teikti įsidėjus naują LABAS SIM kortelę į mobilųjį telefoną ir pirmą kartą atlikus pirmąjį skambutį, išsiuntus SMS ar prisijungus prie mobiliojo interneto telefone. Paslauga taip pat aktyvuojama, jei gaunama SMS ar skambutis. Aktyvavus paslaugą LABAS vartotojas tuoj pat gali ja naudotis.
6. Paslaugos apmokestinamos pagal kainas ir tarifus, nurodytus LABAS tinklalapyje.
7. LABAS kortelės sąskaita galioja 2 mėn. nuo kortelės aktyvavimo momento arba nuo LABAS kortelės sąskaitos paskutinio papildymo mažesne nei 20 Lt suma. Kortelės sąskaitą papildžius 20 Lt arba didesne suma, sąskaita galios 3 mėn. nuo papildymo. Sąskaitai esant aktyviai, galima naudotis visomis LABAS paslaugomis: skambinti/priimti skambučius; siųsti/gauti SMS/MMS ir t. t. Priklausomai nuo papildymo sumos, nepapildžius LABAS sąskaitos, po 2 ar 4 mėnesių galima naudotis tik LABAS numeriu, t. y. priimti skambučius ir SMS/MMS. Jei per 5 arba 7 mėnesius nuo paskutinio papildymo sąskaita nepapildoma, LABAS numeris ir sąskaitos likutis negrąžinamai panaikinami.
8. Nepriklausomai nuo papildymų dažnio, sąskaitos galiojimo laikas negali būti ilgesnis kaip 2 mėn., jei pildoma mažesne nei 20 Lt suma, ir 3 mėn., jei pildoma 20 Lt ar didesne suma, skaičiuojant terminą nuo paskutiniojo sąskaitos papildymo. Numerio galiojimo laikas negali būti ilgesnis nei 5 mėn. sąskaitą papildžius mažesne nei 20 Lt suma ir 7 mėn. − sąskaitą papildžius 20 Lt arba didesne suma, skaičiuojant terminą nuo paskutiniojo sąskaitos papildymo.
9. Paslaugų teikimo sutrikimai pašalinami per kuo trumpesnį laiką. Šie sutrikimai šalinami nedelsiant po atsiradimo ir/ar „BITEI“ gavus pranešimą apie juos. Paslaugų teikimo sutrikimai šalinami ne vėliau kaip per 1 (vieną) darbo dieną.
10. „Bitė“ užtikrina, kad jos teikiamų paslaugų kokybė atitiks Lietuvos Respublikos teisės aktuose tokioms paslaugoms nustatytus reikalavimus. „Bitė“ neatsako už paslaugų kokybę, jei LABAS vartotojas naudojasi telefono aparatais, neatitinkančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytų reikalavimų, taip pat mobiliaisiais telefono aparatais, įsigytais neteisėtai arba su pakeistu identifikacijos kodu.
11. „Bitė“ turi teisę vienašališkai keisti LABAS paslaugos teikimo sąlygas, kainas ir apmokėjimo tvarką, apie tai pranešusi LABAS vartotojams trumpąja žinute (SMS) ir/arba LABAS tinklalapyje www.labas.lt. Jei naujosios sąlygos LABAS vartotojui nepriimtinos, jis turi teisę be netesybų nutraukti naudojimąsi LABAS paslaugomis.
12. Jei LABAS vartotojas mano, kad jo teisės yra pažeistos, jis gali kreiptis į LABAS klientų aptarnavimo skyrių trumpuoju numeriu 1501 arba raštu. „Bitė“ įsipareigoja atsakyti į raštišką pareiškimą ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo jo gavimo dienos. „Bitė“ turi teisę reikalauti sąnaudomis pagrįsto atlygio, jei pareiškime nurodytos aplinkybės nepasitvirtina.
13. Išankstinio mokėjimo paslauga LABAS yra skirta asmeniniam naudojimui. „Bitė“, pastebėjusi, kad LABAS vartotojas naudojasi išankstinio mokėjimo paslauga ne pagal paskirtį arba pažeisdamas Lietuvos Respublikos įstatymus ir/ar kitus teisės aktus, taip pat gavusi kitų klientų pagrįstų nusiskundimų dėl LABAS vartotojo veiksmų, pasilieka teisę apriboti paslaugų teikimą tokiam LABAS vartotojui. Toks pažeidimas laikomas esminiu naudojimosi paslaugomis pažeidimu, todėl dėl jo apribojus paslaugų teikimą LABAS vartotojo sąskaitoje iki apribojimo buvęs likutis negrąžinamai anuliuojamas.
14. Su savo klientais visada elgiamės sąžiningai, todėl to paties laukiame ir iš jų. Norime priminti, kad mūsų teikiamos paslaugos yra skirtos bendravimui, o ne pasipelnymui. Todėl nesąžiningu elgesiu laikysime veiksmus, kai tavo skambučių ir SMS tikslas nebus bendravimas su kitais, kai naudosi mūsų SIM kortelę ne mobiliajame telefone, naudodamasis mūsų paslaugomis teiksi ryšio paslaugas kitiems ar mūsų sąskaita sieksi piniginės naudos sau – pildysi sąskaitas pas kitus operatorius ar kitaip piktnaudžiausi mūsų paslaugomis. Tokiais atvejais turėsime apriboti tau teikiamas paslaugas. Be to, pasiliksime teisę ir ateityje neteikti tau paslaugų. Tikime, kad mūsų teikiamomis paslaugomis naudosies sąžiningai.
15. „Bitė“ turi teisę apriboti paslaugų teikimą, jei LABAS vartotojas naudojasi telefono aparatais, neatitinkančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytų reikalavimų, taip pat jeigu LABAS vartotojo mobilusis telefonas sukelia trukdžius „Bitės“ ryšio tinkle.
16. Jei dėl „Bitės“ kaltės vartotojas negalėjo naudotis LABAS paslaugomis arba jos buvo apmokestintos klaidingai, „Bitė“ įsipareigoja kompensuoti atitinkamą pinigų sumą pervedęs ją į vartotojo LABAS sąskaitą.
17. „Bitė“ neatsako už LABAS vartotojų patirtą žalą, jeigu ne dėl „Bitės“ kaltės LABAS papildymo saugos kodai ir papildymo kvito numeriai buvo atskleisti ar tapo žinomi tretiesiems asmenims.
18.Pametus LABAS kortelę ar jai sugedus, artimiausiame LABAS salone (https://www.bite.lt/lt/apie/kontaktai/salonai) kortelės savininkas gali įsigyti kortelės dublikatą. Užsakytos paslaugos/akcijos, sąskaitos likutis ir visa informacija persikelia į naująją kortelę. Kortelės dublikatas išduodamas „Bitės“ nustatyta tvarka.
19. Sukauptą premiją už skambučius, priimtus iš kito Lietuvos tinklo, mobiliosios perlaidos papildymus, gautus iš LABAS vartotojų, ir kitas premijas, kurios buvo gautos LABAS ar partnerių vykdomų akcijų metu, galima išnaudoti tik LABAS paslaugoms. Šios sukauptos sumos į grynuosius nekeičiamos, vartotojui nėra grąžinamos ir neperkeliamos numerio migracijos atveju.
20. Savo sąskaitoje LABAS vartotojas vienu metu negali turėti daugiau nei 5000 Lt.
21. Informacija apie Taisyklių pasikeitimą LABAS vartotojui pateikiama tinklalapyje www.labas.lt.

Atnaujinta 2014 m. liepos 16d.

 

 

papildyk

LABAS
naujienlaiškis

Geriausias būdas gauti naujienas iš LABAS
Nurodytas neteisingas el. pašto adresas
Primename, kad pagrindinę informaciją apie LABAS sužinosi nemokamai numeriu 117.
Skambučiai klientų aptarnavimo numeriu 1501 kainuoja 0,15 Lt/min., o kitų operatorių klientams - 8 699 23 230, skambučio kaina pagal tavo operatoriaus tarifus.
Ad Fingers. Interactive Agency.